Verzenden & retourneren


Verzenden


Uw bestelling wordt bij PostNL aangeboden, bij bestellingen boven de €80 (NL) en bij
pakket krijgt u van ons een track and trace code waarmee u uw bestelling kunt volgen.
Voldoet uw bestelling niet aan deze criteria dan wordt het als brievenbus pakje bij u
aangeboden zonder track and trace code. Normaal gesproken ontvangt u uw bestelling
de volgende werkdag mits u voor 15:00 uw bestelling heeft geplaatst (NL).
Bent u niet thuis? Dan probeert Post NL uw levering bij uw buren af te leveren en krijgt u
een afhaalbericht in uw brievenbus. Mocht dit niet mogelijk zijn dan doet Post NL op een
later moment nog een aflever poging. Mocht u deze aflevering ook niet in ontvangst
kunnen nemen kunt u uw bestelling bij het postkantoor afhalen. Post NL zal altijd een
afhaalbericht in uw brievenbus achterlaten wanneer u het pakje kunt afhalen.


Voorwaarden retourneren


1. Bij de aankoop van producten heeft de consument de mogelijkheid de
overeenkomst zonder opgave van redenen te ontbinden gedurende 14 dagen. Deze
bedenktermijn gaat in op de dag na ontvangst van het product door de consument
of een vooraf door de consument aangewezen en aan de ondernemer bekend
gemaakte vertegenwoordiger.


2. Tijdens de bedenktijd zal de consument zorgvuldig omgaan met het product en de
verpakking. Hij zal het product slechts in die mate uitpakken of gebruiken voor
zover dat nodig is om te kunnen beoordelen of hij het product wenst te behouden.
Indien hij van zijn herroepingsrecht gebruik maakt, zal hij het product met alle
geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en
verpakking aan de ondernemer retourneren, conform de door de ondernemer
verstrekte redelijke en duidelijke instructies.


3. Wanneer de consument gebruik wenst te maken van zijn herroepingsrecht is hij
verplicht dit binnen 14 dagen, na ontvangst van het product, kenbaar te maken aan
de ondernemer. Het kenbaar maken dient de consument te doen middels het
modelformulier. Nadat de consument kenbaar heeft gemaakt gebruik te willen
maken van zijn herroepingsrecht dient de klant het product binnen 14 dagen retour
te sturen. De consument dient te bewijzen dat de geleverde zaken tijdig zijn
teruggestuurd, bijvoorbeeld door middel van een bewijs van verzending.


4. Indien de klant na afloop van de in lid 2 en 3 genoemde termijnen niet kenbaar
heeft gemaakt gebruik te willen maken van zijn herroepingsrecht resp. het product
niet aan de ondernemer heeft teruggezonden, is de koop een feit.


Stappenplan retourneren en ruilen


In het geval dat u geen Reparatie-shop.nl account heeft kunt u retourneren via ons
herroepingsformulier. Let op: dit is alleen mogelijk als uw retourzending aan de
‘’voorwaarden retourneren’’ voldoet.


1. Download het Retourformulier.
2. Print het formulier en vul zo volledig mogelijk in. Voor omruilingen graag de artikelcode
erbij vermelden voor het gewenste hoesje/accessoire.
3. Plaats het ingevulde formulier samen met het/de artikel(en) die u retourneert in
dezelfde verzenddoos als waarin de bestelling geleverd is. LET OP: Als u uw bestelling
retourneert en het niet onze fout/schuld is bijvoorbeeld verkeerde model of kleur gekocht,
zijn deze voor uw eigen rekening.
4. Terugbetaling wordt binnen 14 dagen na het melden van retour teruggestort naar
opgegeven rekening. (Terugbetaling wordt verricht, nadat het retour binnen is)
Uitzonderingen


Niet alle producten kunnen worden geretourneerd. De volgende producten vallen niet
onder de bedenktijd:


– Artikelen die slechts eenmaal kunnen worden gebruikt zoals screenprotectors (mits
de verpakking ongeopend is).
– Artikelen die, buiten onze schuld, beschadigd of incompleet zijn.
– Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met
alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de
originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd
worden.
– Artikelen die niet opnieuw kunnen worden gebruikt om hygiënische redenen zoals
headsets en – oordopjes (mits de verpakking is geopend).
Heeft u nog verder vragen?
Dan kunt u ons telefonisch, per email of via onze contactformulier bereiken.
Telefoon: 071-7853075
E-mail: info@reparatie-shop.nl
Retourformulier is hier te downloaden